Kategorier:
Jurek

Servicedesk till Tieto Sweden

Trivs du med att hjälpa andra och ge service av kvalité? Läs då gärna vidare!

 

Som en av Nordens största IT leverantörer, ställer Tieto höga krav på sina anställda och på de konsulter som representerar dem. I gengäld får du arbeta med varierande uppgifter med goda möjligheter till egen utveckling. Har du goda ideér och synpunkter, kommer du bli lyssnad till.

 

 

Arbetsbeskrivning

Du kommer i varje givet ögonblick vara svaret på kundens problem, vilket i den här rollen innebär:

• Förmåga att identifiera kundens problem och kunna sätta det i ett större sammanhang, för att hitta bästa lösningen

• Kunna ge oöverträffad service – kundnöjdhet är A och O i Tietos leveranser

• Kunna behålla lugn och fokus i stressiga situationer

• Tycka om att arbeta i en serviceroll med allt vad det innebär

• Vara flexibel och ha intresse av att lära nytt

• Tycka om att arbeta i team och nå givna mål tillsammans

 

 

Vem är du?

Vi söker dig som gärna har tidigare erfarenhet av liknande roll. Du har baskunskaper i ITIL (Incident, Problem, Request & Change), tidigare erfarenhet/baskunskaper av att ha jobbat med KCS metodik (kunskapsartiklar) samt även har förståelse av SLA:er och vad det innebär. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, i så väl tal som skrift och kunskap i Officepaketet. Har du kunskap från Windows 10 samt mobila enheter är detta meriterande.

 

 

Om uppdraget

Detta är ett konsultuppdrag, vilket betyder att du är anställd som konsult hos Jurek men arbetar hos vår kund. Uppdraget är på 6 månader med eventuellt övertag av kund som gärna ser start så snart som möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på monia.letmark@jurek.se. Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

 

 

Om verksamheten

Vi på Jurek är specialister på att rekrytera och hyra ut konsulter på alla nivåer inom Law, Finance, HR, Marketing & Communication och Business Support. Vi arbetar passionerat och effektivt med att hitta, skapa och matcha talang.

 

Område: Stockholm

Anställning: Visstid

Omfattning: Heltid

 

 

Ansök nu 

 

 

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 19 maj

Kategorier : Kundservice


Senaste jobben från Jurek

Alla jobb hos Jurek

Liknande jobb Servicedesk till Tieto Sweden